Sign in to follow this  
anne marie

Werkt niet meer

1 post in this topic

Sinds vorige week werkt het niet meer, en ik begrijp er nix van. Wat moet ik doen, NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out. Dit komt er steeds te staan wie o wie kan mij helpen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Have you checked for a firewall blocking communication on port 24800 (Synergy's default port)? This is usually the issue when a client cannot connect. It could be due to the firewall software on the server or client, or some equipment in between such as a router. Are you able to ping the server from client, and client from server? (in Dutch:) Heeft u gecontroleerd voor een firewall blokkeert de communicatie op poort 24800 (Synergy standaard poort)? Dit is meestal het probleem wanneer een cliënt niet kan aansluiten. Het zou te wijten aan de firewall software op de server of de cliënt, of een materiaal daartussen zoals een router. Bent u in staat om de server van de klant, en de klant van server pingelen? - Brian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this